ترتیلای سبزیجات با پروتئین زیاد

نخوردن گوشت به معنای دریافت نکردن پروتئین کامل نیست. راه ها و دستورهای غذایی زیادی برای دریافت پروتئین کامل وجود دارد. ترتیلای سبزیجات هم یکی از همین غذا هاست که هم خوشمزه است و هم برای افزادی که گیاهخوار بوده و یا در رژیم غذایی پروتینی هستند بسیار مفید است.

مواد لازم :

  • خمیر ترتیلا با کربوهیدرات کم ۴ عدد
  •  پنیر کتاگ با سدیم کم ۲ فنجان
  • پنیر چدار با چربی کم ۲ فنجان
  • فلفل دلمه ای ۱ عدد
  • پیاز کوچک  ورقه شده ۱ عدد
  • قارچ ۱ فنجان
  • ادویه و سس سالسا به مقدار لازم.

 طرز تهيه :

فلفل دلمه ای خرد شده, پیاز و قارچ را در ماهی تابه گریل تفت کوچکی دهید سپس پنیر ها را اضافه کنید.
ادویه و سالسا را روی ترتیلا ها ریخته و مواد را بین ساندویچ ها قرار دهید.
ترتیلا را به مدت ۵ دقیقه در فر با حرارت متوسط قرار دهید و پس از سرد شدن میل نمایید.

این غذا که هم میتواند به عنوان پیش غذا و نیز غذای اصلی سرو شود، دارای ۳۲٫۵ گرم پروتئین و ۱۰٫۵ گرم چربی است.

گردآوری: مجله اینترنتی نت سام