رژیم لاغری در چهار روز

رژیم پروتئین یکی از بهترین روشها برای داشتن وزنی متعادل و کاهش وزن است. چون پروتئین خیلی زودتر از سایر مواد مثل کربوهیدرات ها سوزانده می شود . اگر قصد لاغری دارید تا جایی که میتوانید در وعده های غذایی خود پروتئین و میوه و سبزی را بگنجانید. طبق بررسی های بدست امده پروتئین در بیشتر گروه های غذایی وجود دارد. غذاهایی مثل ماهی، غذاهای دریایی، محصولات لبنی، تخم مرغ، آجیل ها، محصولات سویا، حبوبات دارای  پروتئین هستند. مرغ، تخم مرغ، گوشت و شیر نیز دارای  پروتئین و آمیواسیدهای ضروری می باشند. با این رژیم میتوانید در ۴ روز ۲ کیلوگرم کم کنید.

شما می توانید از میوه جات و سبزی ها در رژیم پروتئین استفاده نمایید. میوه هایی مانند توت فرنگی، پرتقال، پاپایا، انگور، گلابی، انار و آلو و سبزی هایی مانند لوبیا سبز و نخود جوشیده شده و برگ های اسفناج جوشیده در این رژیم مناسب هستند.

روز اول رژیم پروتئین برای لاغری سریع

صبحانه: رژیم پروتئین ، ۲ لیوان آب، ۱ فنجان چای سبز، ۱ عدد هلو و یک عدد تخم مرغ آب پز بدون زرده آن

میان وعده صبحگاهی: ۲ لیوان آب و یک عدد سیب

ناهار: ۲ لیوان آب، یک عدد تخم مرغ آب پز بدون زرده آن، نصف خیار، نصف یک کلم خیلی کوچک، آب یک عدد گوجه فرنگی( گوجه فرنگی را با یک فنجان آب ترکیب کنید.)

میان وعده عصر: ۲ لیوان آب، یک عدد خیار یا یک عدد سیب

شام: ۲ لیوان آب، ۱۵۰ مرغ پخته شده به همراه فلفل سیاه، ۱ عدد هلو

یک ساعت قبل از خواب: ۲ لیوان آب، ۱ فنجان چای سبز

روز دوم رژیم پروتئین برای لاغری سریع

صبحانه: ۲ لیوان آب، ۱ فنجان چای سبز، ۱ عدد هلو، ۱ عدد تخم مرغ آب پز بدون زرده تخم مرغ

میان وعده صبحگاهی: ۲ لیوان آب، ۱ عدد سیب

ناهار: ۲ لیوان آب، ۱ عدد گوجه فرنگی، نصف خیار، ۱ فنجان آب هندوانه، ۱ عدد هلو

میان وعده بعد از ظهر: ۲ لیوان آب، سه چهارم فنجان ماست کم چرب

شام: ۲ لیوان آب، یک کاسه سوپ کلم، ۱ تکه مرغ آب پز، ۱ عدد هلو

یک ساعت قبل از خواب: ۲ لیوان آب، ۱ فنجان چای سبز .

۵۲-helth2

روز سوم رژیم پروتئین برای لاغری سریع

صبحانه: ۲ لیوان آب، ۱ فنجان چای سبز، ۱ عدد هلو

میان وعده صبحگاهی: ۲ لیوان آب، یک عدد تخم مرغ آب پز بدون زرده آن

ناهار: ۲ لیوان آب، ۱ فنجان آب گوجه فرنگی، ۱ عدد خیار، ۱ عدد سیب

میان وعده بعد از ظهر: ۲ لیوان آب، ۱ عدد سیب یا هلو

شام: ۲ لیوان آب، ۱۵۰ گرم مرغ پخته شده به همراه فلفل سیاه، ۱ عدد هلو، نصف خیار، نصف یک عدد کلم کوچک، ۱ عدد سیب

یک ساعت قبل از خواب: ۲ لیوان آب، ۱ فنجان چای سبز

روز چهارم رژیم پروتئین برای لاغری سریع

صبحانه: ۲ لیوان آب، ۱ فنجان چای سبز، ۲ عدد موز

میان وعده صبحگاهی: ۲ لیوان آب، سه چهارم فنجان ماست کم چرب

ناهار: ۲ لیوان آب، یک چهارم یک کلم کوچک، ۱ عدد خیار، ۱ عدد سیب، ۱ فنجان آب پرتقال یا سیب کم چرب

میان وعده بعد از ظهر: ۲ لیوان آب

شام: ۲ لیوان آب، ۱۵۰ گرم مرغ پخته شده به همراه فلفل سیاه، ۱ عدد گوجه رنگی، ۱ عدد خیار، ۲ فنجان پنیر کم چرب

یک ساعت قبل از خواب: ۲ لیوان آب، ۱ فنجان چای سبز

امیدواریم این رژیم را حتما امتحان کنید و نتیجه دلخواهتان را بگیرید.

رژیم پروتئین برای لاغری در چهار روز یکی از رژیم های سالم است که میتوانید ان را بگیرید . پروتئین ها کالری کمی دارند. مثلا تخم مرغ در رژیم پروتئین برای لاغری فقط هفتاد کالری دارد و این بسیار عالیست.

گردآوری:مجله اینترنتی نت سام