بدون رفتن به باشگاه شکمی صاف داشته باشید

ورزش‬ نکردن، انجام فعالیت های نشسته و مصرف ‫کالری‬ بیش از نیاز، موجب تجمع چربی در منطقه شکم می شود؛ در این صورت عضلات شکم، سفتی و حالت اولیه خود را از دست داده و شکل ظاهری اندام افتاده شده و چربی ذخیره ای شکم به حالت گره دار احساس می شود. به علاوه، تجمع چربی در منطقه شکم به خصوص در خانمها خطر ابتلا به دیابت و عوارض عروقی را چند برابر می کند.

این بافت ‫‏چربی‬، برای بدن یک انبار ‫‏انرژی‬ است و بدن مازاد نیاز خود را در آن ذخیره کرده، در مواقع نیاز، از آن برداشت می کند. پس باید کاری کرد که بدن نیازمند انرژی بافت چربی شود.دریافت کالری کمتر و ورزش کردن، راه رسیدن به این مقصود است.
با انجام حرکات ورزشی که در زیر آمده است به راحتی و در زمان کوتاهی میتوانید به اندام ایده آل برسید.

هر کدام از حرکت ها را حداقل ۱۰ بار انجام دهید. بهتر است از چند حرکت یک ست بسازید و حداقل سه روز در هفته انجام دهید.

گردآوری:مجله اینترنتی نت سام